Eerste indruk Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu Eerste indruk Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Eerste indruk Bankok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

05 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Wow hoe vet is het hier!!! Na 10uur lang als een sardientje in een blik te hebben gezeten, kon ik eindelijk mijn benen strekken. Dit was TOP. Met vlag en wimpel kwam ik door de paspoortcontrole, waarna ik op zoek ging naar mijn backpack, die ik direct kon pakken. Zeer succesvol dusss.

Nou ja natuurlijk sneeuwt en vriest het niet in Thailand en werd het tijd dat ik mijn winters klofje ging vervangen voor zon en zomer. Door naar de taxi's, wat ook weer zeer voorspoedig verliep. Kom ik daar aanlopen, ben nog wel een aantal meter van de taxi's vandaan, scheeuwt zo'n mannetje taxi taxi, need taxi?? Yes but do you have a meter?? Wat moet je toch zonder internet, wie weet waar je dan terecht komt, als je niet weet waar je om moet letten. Yes have meter. OK. Dit was wel nog een stukkie rijden naar Khaosan road, maar gelukig sprak de taxichauffeur een beetje Engels en fungeerde hij tegelijkertijd als tourguide.
Maar wat een verkeer!!! Niet te geloven, mooie dikke auto's lelijke oude en brommers alles door elkaar en dat gaat ook nog goed!!! Maakt niet uit of je links of rechts rijd, op de streep of aan de verkeerde kant van de streep, voorsorteren hoeft ook niet hahaha. Uiteindelijk was ik er dan Khaosan Road, groot druk en toeristisch, maar mooi. Het was net donker toen ik aankwam en dan ziet het er helemaal geweldig uit met al die mensen en lichtjes enzo. Het hotel had ik snel genoeg gevonden, dus gedoucht en op naar BANKOK-CITY.

Ps misschien is dat warme weer toch niet zo goed..... ben nu al verkouden. Komt door dat stomme vliegtuig en dan heb je het op straat in Bankok bloedheet, kom je ergens binnenvries je bijna weg :-!

  • 05 Januari 2010 - 15:23

    Marjon:

    Liefje,

    Wat heb je nu al weer veel mee gemaakt... vooral in dat vliegtuig!!! Geweldig dat je ze gewoon iets kalmerends hebt aangeboden. Wel weer jammer dat ze dat niet nemen dan!

    Wat heerlijk om dit allemaal zo te lezen, heb helemaal een beetje het gevoel dat ik zo toch bij je ben!

    Doe je wel voorzichtig!

    Hele dikke kus,
    Marjon

  • 05 Januari 2010 - 16:05

    Yvonne Cup:

    Ha Renee,

    Wat goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen en alles tot nu toe voorspoedig voorlopen is. Zeker leuk om al je verhalen op deze manier te mogen volgen. Kan niet wachten op de foto's.

    Voorzichtig zijn he en laat je niet gek maken daar he. Laat ze maar eens wat girlpower zien.

    Geniet ervan!
    Liefs X Yvonne

  • 05 Januari 2010 - 17:26

    Chris&Frank:

    Hé zussie,

    Fijn je stem straks te hebben gehoord. Was wel een beetje verrast.
    Kijk goed uit, maar vooral geniet er van. Jouw kennende zal dat allemaal wel lukken.

    Kus Frank en Chris.

  • 05 Januari 2010 - 17:35

    Pap:

    Bellen was toch duurder dan je dacht, dus maar mailen en skypen op zijn tijd.
    Ben blij dat je goed bent aangekomen.
    En nu vakantie vieren, kijken en indrukken opdoen.
    Geniet ervan en maak mooie foto's zodat we er straks allemaal jaloers zijn.

    X pap


  • 05 Januari 2010 - 18:35

    Brenda:

    Hey mop,

    nou even onrustige start maar vanaf nu gaat het vast alleen maar genieten worden voor je! Ben nu al jaloers, dat na 1 dag, haha!

    Ga er een top reis van maken!

    Dikke X

  • 05 Januari 2010 - 19:04

    Annelieke :

    Wat een gekkenhuis he, Bankok, leuk om te lezen! Heb je al vriendjes gemaakt?? X Ann

  • 05 Januari 2010 - 19:17

    Lieke:

    He sies!!

    Wat fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!!
    Moest vanmorgen om half 8 al meteen aan jouw denken dat je net geland bent, hahaha.
    Ben echt benieuwd naar de eerste foto's en al een beetje jalours ;)

    Geniet maar lekker.

    Dikke xxx Lieke

    PS: want vond je van de verhaaltjes in het fotoboek?!

  • 05 Januari 2010 - 19:23

    Anita:

    So you alraedy saw Bangkok... Nice !!

    Have fun and take care of yourself.

  • 05 Januari 2010 - 19:25

    Anita:



    ALREADY....... dus type foutje.....

  • 05 Januari 2010 - 19:39

    Pietertje:

    Wat een belevenissen zeg!
    Geniet er maar goed van lieve Rene .En van al die indrukken zul je best wel een beetje moe zijn geworden dus dat betekent dat je lekker zult slapen straks.

    Fijn om van je te horen

    dikke kus Pietjepoeder


  • 05 Januari 2010 - 21:35

    Floor:

    Lieverd!! Moest lachen om je vliegreis hihihi. Zo erg voelde ik me maandagmiddag een uur of 4 was het geloof ik. Je was weg! Door een hectisch ochtendje HELEMAAL vergeten, terwijl ik zondagavond er nog aan dacht. Kind naar school, op naar Aalsmeer voor mijn spullen, onderweg nog even tanken zat niks meer in en dan je benzinedop vastgevroren. Kon geen kant op! Ed lag te slapen en zijn telefoon was hij vergeten op de zaak. Dus ik moest Che weer halen om 11.30 uur. Ja, ik weet het....lang verhaal, uiteindelijk in Aalsmeer aangekomen, moest ik al die spullen in 20 min! inladen MET geen plek voor de deur en een gladde straat. Jullie hadden het wel echt heel lief achtergelaten moet ik er wel even bijzeggen! Nou anyay...hoop dat je me vergeven hebt. Ik ga je elke dag volgen!!! Ring vandaag opgehaald voor Sarin, geef ik morgen! Tot je volgende verhaal x

  • 05 Januari 2010 - 22:32

    Tiny En Piet:

    Leuk dat de reis enigzins voorspoedig is verlopen , wij hopen dat het verblijf in azie beter wordt dan de reis er naar toe.Maar dat zal zeker het geval zijn,

    Nog veel reisplezier en wij zien jouw verslagen met belangstelling tegemoet.

    veel groeten van Tiny En Piet.

  • 05 Januari 2010 - 22:36

    Wiel En Petra:

    Ha die Renee,fijn dat je
    goed bent gearriveerd,het
    grote genieten kan beginnen,heel veel plezier,we wachten op fotos,tot mailens,groetjes

  • 05 Januari 2010 - 23:34

    Eric:

    Hey lieverd,
    Wat fijn dat dit alvast goed verlopen is. Heb je de eerste nederlanders al ontmoet. Nou hier zijn we weer bezig met misschien wel een elfstedentocht. Om even het temperatuursverschil aan te geven. Genietze en ik wacht op je volgend verhaaltje. Liefs eric

  • 06 Januari 2010 - 09:38

    Roshan:

    Schatje, leuk om je verhalen te lezen, wacht nu al met smart op het volgende verhaal. kussiesss

  • 06 Januari 2010 - 11:15

    Marielle W:

    Ha Renee

    wat leuk dat ik je reis op deze manier ook een beetje kan volgen, ik wens je veel plezier geniet van alles en ik kijk uit naar je volgende verslag zodat ik mij zelf een beeld kan maken waar in azie ik nog zeker een keer op vakantie moet

    groetjes marielle

  • 06 Januari 2010 - 19:34

    Don:

    Hey fijn dat je goed bent aangekomen. En die verkoudheid dat ligt niet aan het weer maar aan je neuspoliepen haha! Geniet en het zonnetje gaat wel schijnen, doei x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 55269

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: