Koh Phangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu Koh Phangan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Koh Phangan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

02 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Mijn aller aller allerlaatste week is aangebroken! Zondagochtend aangekomen op Koh Phangan en s’middags kwam Stefanie met de boot vanuit Koh Samui. De volgende dag hadden we scooters gehuurd en zijn we letterlijk het hele eiland rond gereden, wat ik soms toch heel eng vond. Het hele eiland bestaat uit heuvels maar heel erg stijle heuvels. Erop maakt mij niet zo veel uit maar eraf Jezus wat was dat soms eng hoe stijl het was. Ik liet mij van de berg af rollen met de remmen vol ingedrukt, Stef was hier wat beter in, maar het is mij ook gelukt en we hebben het overleefd.
Het plan was een aantal watervallen te bezichtigen (altijd mooi!). Bleek dit toch niet zo’n strak plan te zijn omdat het droogseizoen is en er geen water door de waterval stroomt. We konden het toch niet laten om naar eentje toe te rijden en te gaan kijken, maar snel genoeg kwamen we er toch achter dat dit toch wel degelijk het geval was. Verder zijn we naar een heel mooi piepklein eilandje, Koh Ma, in het noorden van Koh Phangan gereden. Hier kon je gewoon naartoe lopen vanwege een grote zandbank, super mooi!!! ‘s Middags heb ik mijn allerlaatste week vol geboekt. Ik vertrek morgen ochtend richting Khao Lak, daar kom ik donderdag aan en s’avonds ga ik de boot op voor een drie-daagse en drie-nachten duiktrip rond de Similan eilanden met de Marine boot. Ik ben zooooooo benieuwd, vind het echt heel erg spannend. Wat ik ook al zo goed als geboekt heb is de busreis van Khao Lak naar Bankok. Zondag avond vertrek ik naar Bankok en kom daar rond 6u aan zodat ik nog een hele dag in Bankok heb, perfect!
Toen we terug naar huis reden ging de zon net onder en hebben we dan een hele mooie zonsondergang gezien. ‘s Avonds FULL MOON PARTY….. CRAZY!!!!!!! Buckets vol met vodka redbull en cola, normaal gesproken drink ik best wel snel maar nu was ik degene die steeds als laatste zijn bucket leeg had (watje). Ik was met Stefanie, Debby en Eelco en ik kwam er Cees, Bas, Lucy en Sam tegen heel gezellig. Maar wat een bizar feest, het hele strand vol met gekke bezopen en met verf bekliederde mensen. Alle soorten muziek, neon-tattoo’s, trouwtje springen met een brandend touw, wens ballonen en vuurwerk. Stef en en ik waren na een behoorlijk idiote taxirit om half 7 thuis, we konden (ik, Stef sliep al) tijdens de rit genieten van een mooie zonsopkomst. Thuis aaaaah slapen.

  • 02 Maart 2010 - 11:15

    Marjon:

    Hey lief,

    Wat een waanzinnig mooie foto's weer... en leuk dat je dat daar weer met iemand kan delen. Geniet nog maar lekker van de warmte daar... vandaag is het hier ook zonnig maar de vrieskou zit er weer aan te komen! Ik ben erg benieuwd naar je duiktocht en wat je allemaal zult gaan zien. Lijkt me echt fantastisch. Moest gisteren avond aan je denken en spontaan begon Mokkie te miauwen, hij denkt dus ook aan je :-)

    Lief, geniet daar en maak ook een mooie duik voor mij!

    Kus

  • 02 Maart 2010 - 18:39

    Yvonne Cup:

    He Renee,

    Geniet er nog van je laatste dagen. Het is zeker en vast voorbij gevlogen, of niet? Time flies when your having fun. Voor je het weet zit je hier weer in de regen, wind en kou. Bah! Maar denk daar nog maar niet aan.

    Liefs

  • 02 Maart 2010 - 19:44

    Chris:

    Ha, wat gaat dat snel zeg...... Volgende week kom je al terug. Volgens mij is het je heel goed bevallen. Of vindt je het ook wel een beetje fijn om weer terug 'thuis' te komen? Geniet nog van de laatste indrukken en vakantieweek. En ik zie je snel.
    X Chris.

  • 03 Maart 2010 - 03:33

    Steffie:

    Lief, het waren twee super leuke dagen met je!! Geniet van je duiken op de Similan Islands, ga duimen voor je dat je ook een whaleshark gaat zien en een manta ray!! Dikke zoenen en misschien tot in Bangkok, anders tot in Nederland.

  • 03 Maart 2010 - 09:47

    Sarina Overbosch:

    je laatste daagjes meissie! Geniet ervan... en bereidt je maar weer voor op het nederlandse weer! Vind het heeel jammer voor je dat het er bijna op zit... maar ik ben ook wel blij dat je weer terugkomt hoor!!! we hebben je gemist hier! geniet en tot snel... dikke kus

  • 03 Maart 2010 - 09:47

    Sarina :

    je laatste daagjes meissie! Geniet ervan... en bereidt je maar weer voor op het nederlandse weer! Vind het heeel jammer voor je dat het er bijna op zit... maar ik ben ook wel blij dat je weer terugkomt hoor!!! we hebben je gemist hier! geniet en tot snel... dikke kus

  • 03 Maart 2010 - 14:41

    Nilusha:

    Hai lieve Renee,
    Wat super gaaf dat je gaat duiken, zo mooi hé de onderwater wereld! Wil ook nog steeds leren duiken.. Je foto's zijn weer prachtig en vooral van de zonsondergang. Geniet van het laatste gedeelte van je reis, tot gauw!! kus xx Nilusha

    p.s. Als je weer naar Cambodja gaat ga ik zeker met je mee!!

  • 03 Maart 2010 - 20:00

    Lieke:

    He lieverd!!!

    Ooohhhh, nu ben ik echt super jaloers, nu dat ik de foto's zie!!! ;) ;)
    Moest vanmiddag wel lachen toen je me smste, haha. Hoop toch dat je niet de schnitzel bedoelde van 'de tafalear' haha ;)

    Ik wil je nog de allermooiste week wensen en geniet maar met volle teugen!!

    Hele dikke xxxx Lieke

    PS: Ik kan ook niet meer wachten om je weer ze zien!!!

  • 03 Maart 2010 - 21:12

    Don:

    Hey kun je kijken of je op dat eiland Ovide en zijn vrienden tegenkomt daar! Die zitten daar namelijk ook, doe ze de groeten van me.
    Maak ernog een mooi weekie van, x

  • 04 Maart 2010 - 12:58

    Mat En Marie-louise:

    Heey meissie,
    het blijft genieten en kicken! Blijf dit vooral nog doen de laatste dagjes van je vakantie!!!
    Goede terugreis en tot hééél gauw,
    Liefs van ons vijffies.

  • 05 Maart 2010 - 21:06

    Jan En Mariet:

    Ha Reneé,
    Het aftellen is echt begonnen, geniet met volle teugen en wat weer een plaatjes,vooral die zonsondergangen.

  • 06 Maart 2010 - 18:01

    Pap:

    Een van de laatste verhalen, morgen is de laatste dag daar.
    Ik denk dat de laatste week met het duiken ook een succes is geworden.
    Dinsdag weer terug in ons kikkerland, dat wordt afkikkeren, see you in Amsterdam.
    We seinen nog wel hoe we het gaan doen.

    Gr xx pap

  • 06 Maart 2010 - 19:06

    Simone:

    Ooh, je laatste daagjes..
    Gelukkig hebben we hier vandaag ook een lekker zonnetje gehad..
    Ik wens je alvast een hele goede terug reis!!
    En dan heeel snel weer gezellig bij kletsen onder t genot van een mmmmmmmmmmmmocca of warme chocomel..

    Veel liefs xx

  • 07 Maart 2010 - 14:22

    Wiel En Petra:

    Jammer dat je vakantie er
    op zit,hopelijk heb je een fijne tijd gehad.
    Veel gezien en gedaan,nu wensen we je een goede terug-reis,en welkom thuis.Groetjes en tot ziens in Baarlo


  • 07 Maart 2010 - 22:18

    Tiny En Piet:

    Ha maedje,

    Geniet van de laatste uurtjes en we wensen je een aangename en voorspoedige thuisreis.

    Helaas, de griep heeft mij geveld dus geen weerzien op Schiphol daarom nu: WELKOM THUIS !!!!

    En tot heel, heel gauw.

    Groetjes en een knuffel uit Neer. Tiny. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 722
Totaal aantal bezoekers 55271

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: