weer terug in Thailand voor mijn laatste 2 weken - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu weer terug in Thailand voor mijn laatste 2 weken - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

weer terug in Thailand voor mijn laatste 2 weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

27 Februari 2010 | Thailand, Koh Tao

Koh Tao. Aangekomen na weer een lange 24uur durende busreis vanuit Siem Riep Cambodja. Na 4 dagen al te hebben besteed heb ik vanmiddag mijn PADI gehaald!!!!! Jippie Yeah!!!! 4 Officiele duiken gedaan van 10m tot 18m diep met allerlei vaardigheden. Heel erg leuk, maar de eerste 10m moest ik wel heel langzaam afdalen ivm mijn in mijn oren. Ik zat in een team met 3 jongens en 2 vrouwelijke duikinstructeurs. Ik heb natuurlijk heel veel vissen gezien met allemaal mooie felle kleuren of heel grote en heel mooi koraal, zelfs een schilpad (dat was het hoogte punt). Ik baal ook wel behoorlijk omdat we iedere dag hoorde van andere duikers dat ze walvishaaien hadden gezien, dat wilde ik ook! Jammer genoeg ivm te grote drukte zijn wij niet naar die duikplek gegaan en heb ik ze niet gezien, boeeehoeeee. En wat ook een echte bummer is dat we de laatste dag gefilmd zouden worden (wat echt heel leuk zou zijn om een dvd van je eerste duiken te hebben) helaas werd de cameraman ziek en heeft die mijn groep niet gefilmd. Dus bij deze een paar foto's. Morgen vertrek ik naar Koh Pangan voor de Full Moon Party en de 2e ga ik naar Koh Phi Phi of de similan eilanden. Jullie horen het vanzelf.

  • 27 Februari 2010 - 10:09

    Anita:

    Wat mooi allemaal. Jesse riep al "Ik wil ook naar Tailand "'.

    Veel plezier nog en vooral genieeeeeeten.

    Gr. Anita en Jesse

  • 27 Februari 2010 - 10:23

    Pap:

    Hartstikke stoer, kun met Mat en de rest gaan duiken.
    Nog een goeie relaxweek, veel plezier nog.
    xx pap

  • 27 Februari 2010 - 12:10

    Vallende Fiets Engel:

    Ha cherie!
    Wat gaaf van dat duiken! Echt een paradijsje..
    Have fun op de full moon party en relax nog lekker..!

    Liefs xx

  • 27 Februari 2010 - 12:45

    Bren:

    hey lief, aaaahhh gefeliciteerd!! super! die foto's....wel erg jaloers makend......hier regen, wind, VIES!!! Nou ga nog onwijs genieten daar, en bij thuiskomst maar snel een foto avondje organiseren!!

    Dikke kus P&B

  • 27 Februari 2010 - 13:01

    Tiny En Piet:

    Wat een energie en lef heb je, Proficiat!!!!.
    Dat wordt straks afkicken??

    Renee, you can see the end of the line of this trip, therefore do what you still want to do.

    Veel liefs en groeten uit Neer.xxxx

  • 27 Februari 2010 - 13:43

    Don:

    Wat een paradijs, vooral dat duiken moet mooi zijn geweest! Het enige zonnetje dat hier schijnt is van de zonnebank.
    Veel plezier nog, x

  • 27 Februari 2010 - 19:53

    Marjon:

    Liefie,
    Wat goed... je PADI!!! Kunnen we samen gaan duiken... heb ik eindelijk een buddy :-) Wat gaaf joh dat je een schildpad hebt gezien, mooi he die onderwaterwereld. Moeten we toch maar een keer samen naar Bonaire ;-)

    Lekker hoor dat je de laatste twee weken even geen busreizen meer hoeft te doorstaan en lekker van al het moois daar kan gaan genieten! En lekker goedkoop shoppen natuurlijk... dus zoek je een mooie jurk uit voor de bruiloft? :-)

    Lief, maak er nog wat moois van he... en... doe nog even voorzichtig!

    Kus


  • 27 Februari 2010 - 21:52

    Jennifer:

    haaa meis tof dat je dat durft zooo diep onder water!! staat je wel leuk dat duikerspakje hihi geniet nog van je 2 weekjes!!

    veel liefs jen

  • 28 Februari 2010 - 10:31

    Pietertje:

    Stoer hoor Renee ik heb respect voor je nou nog ff 2 weken genieten op het strand en dan weer naar het Hollandse
    kuzzie piet

  • 28 Februari 2010 - 11:30

    Jolanda En Bjorn:

    ha meis wat heerlijk dat duiken geniet ervan want hier mis je niet zoveel
    kusie ons jolanda en bjorn

  • 28 Februari 2010 - 12:52

    Lieke:

    He Renee,

    Leuk je net weer gesproken te hebben,hahah
    Wel jammer dat ik je niet kon horen, maar gelukkig wel zien ;) haha.

    Geniet nog maar lekker van de laatste week en veel plezier met het duiken en ik hoop dat je die walvishaai nog tegen komen, hihi

    Liefs xxx Lieke

  • 28 Februari 2010 - 23:48

    Tiny Wijnhoven.:

    Wouw zeg even naar haaien duiken jij durft hoor.Heb je ineens korte haren of lijkt dit maar zo?Het pakje staat je wel,net een ervaren duikster.Nu gaat het aftellen echt beginnen dus geniet nog maar van de zon, want hier stormt en regent het alleen maar.Veel plezier nog.Groetjes uit Maasbree Tiny.

  • 01 Maart 2010 - 11:51

    Nikki:

    Nog maar twee weken! dat is snel gegaan. Super dat je nu mag duiken, ziet er erg stoer uit. Geniet nog even, dikke zoen Nik.

  • 06 Maart 2010 - 14:42

    Karel EnRia:

    Nou zeg wat een ervaringen allemaal en steeds weer die geweldige foto's om jaloers te worden met al dat slechte weer hier, maar als je terug komt krijgen wij misschien ook eindelijk lente, geniet er nog lekker van want het is voorbij voor je het weet of misschien toch een beetje blij om weer naar nederland te komen? is wel weer wennen hier denk ik groetjes vanuit Kessel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 55280

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: