1e dag Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu 1e dag Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

1e dag Bankok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

06 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Het is nu 18u in Bankok, tijd om maar eens wat te gaan eten alleen regent het pijpestelen. Verwacht je zon en een mooie blauwe lucht krijg je regen. Maar desondanks is het bloedje heet.

Vandaag was weer een leuke dag met allemaal onverwachte dingen. Ik dacht een soort van rondvaart te maken over de Mae Nam Chao Phraya, maar dat werd een kort ritje. Na een half uur wachten kwam de boot en hij ging ook weer heel erg snel, zo snel dat ik hem miste haha. Dus als resultaat weer een half uur wachten, maar ik dacht mooi niet. Dus ik ben met de gewone ov-bootjes gegaan en ergens willekeurig uitgestapt. Dit was fantastisch! Ik pakte mijn Lonely Planet erbij om uit te zoeken waar ik precies was en zag dat er wandelroutes waren uitgestippeld, dus lopen maar. Al snel sprak een Thai mij aan en begon een gesprek dat eindigde met een TukTuk die voor mij klaar stond, de tour al uitgestippeld, tijd en kosten. Zo snel gaat dat in Thailand (ze zijn blij als je weer weg bent haha). De tour was incl bij een boekingbureau aan gaan, nu is mijn reis naar Chiang Mai en Laos ook al uitgestippeld en wel. En ik geloof dat de kosten wel OK zijn, hoop ik in ieder geval wel.

Sorry als mijn verhalen een beetje lang zijn ik ga proberen ze zo kort mogelijk te maken. Ik wil wel iederen die mij al een bericht heeft gestuurd bedanken, ik vind het heel leuk om terug te lezen en lief van jullie.
Enneh Floortje het maakt niet uit hoor. Wat een gedoe weer he, hoe was het nou.... de "laatste" keer Aalsmeer??

xx

  • 06 Januari 2010 - 11:24

    Pietertje:

    dank je voor je smsje lieve Renee
    En wat die regen betreft je weet het he na regen komt zonneschijn !!!

    kus xxxxxxpietertje

  • 06 Januari 2010 - 12:20

    Tiny.Wijnhoven.:

    Hâ Renee geweldig om zo mee te gaan met jou.zorg wel dat je genoeg water drinkt bij die hitte, is overal goed voor.Weet niet of dit me lukt om te zenden ben nog een leek. Wacht op de eerste foto,s van Bangkok envoor de rest GENIET.

  • 06 Januari 2010 - 12:42

    Marjon:

    Hey lief,

    Je verhalen kunnen wat mij betreft niet lang genoeg zijn! Heerlijk hoor om zo toch een beetje mee te kunnen leven!

    Dikke kus en genieten daar he!

    Marjon

  • 06 Januari 2010 - 13:16

    Arlette:

    Wat een ervaring is het toch... Geweldig.. geniet ermaar van...
    xx

  • 06 Januari 2010 - 17:49

    Loes:

    Hi Renee!

    Leuk je berichtjes, bedankt voor je sms. Veel plezier daar nog, xxxx

  • 06 Januari 2010 - 18:37

    Nilusha:

    Hai Renee, vind het juist super leuk je 'lange'verhalen!! Gelukkig is de reis goed gegaan wel vervelend hoor die baby in het vliegtuig, het zou verboden moeten worden ;-).... Fijn dat je reis in Laos en Chiang Mai al een beetje uitgestippeld is scheelt weer regelen en kan je extra genieten van je reis!! Geniet ervan en maak mooie foto, ben heel benieuwd! En ik wacht je nieuwe verslag af. Kus xxx

  • 06 Januari 2010 - 19:13

    Anita:

    Enne, schijnt alweer de zon in Bangkok ?? Volgens Peter zijn nieuwe telefoon is het er in ieder geval weer droog en blijft het de komende dagen droog. Mogelijk kom je Naomi Campbell en kate Moss nog ergens tegen daar, want zo zouden gespot zijn op het strand in Phuket.

    Veel plezier, fam Muijs.

  • 06 Januari 2010 - 19:32

    Florence:

    Laatste keer Aalsmeer met bloed, zweet en tranen, maar niet van het afscheid, maar van de stress!!!! Het enige waar ik nog even naar heb staan kijken in een fractie van een seconde was het schilderij van Juul. Dacht nog, zal ik m voor haar meenemen, maar het kon er gewoonweg echt niet meer bij. Er was daar niemand, kaal en leeg. Heb nu eigenlijk een etentje met Frits en Pamela met Sarin, Helen, Marie-Claire, Debbie en nog een paar. Maar wat denk je, SNEEUW, veeel sneeuw in Amsterdam, km lange files en was dus niet verstandig om te gaan.Kan ook niet met de trein. Net vanmiddag nog cadeautjes gekocht, (jahaaa Floor is goed bezig he). Daar gaat mijn gratis 3-gangen menu met gezelligheid..Ik ga nu voor vrijdag...Viewing van laatste aflevering met bitterballen. Echt de laatste keer dat ik iedereen kan zien. Ben druk met voorbereiding van studie haha moet nog wel een en ander uitzoeken, maar wordt vervolgd. Laat ik je weten! Tot morgen! x

  • 06 Januari 2010 - 20:23

    Suzanne:

    Ha Renee,
    Leuk om je verhalen te lezen. Brengt Thailand weer een beetje dichtbij. Het is er prachtig, hè? Geniet ervan, ook Chiang Mai is geweldig mooi.

    Groetjes, Suzanne en Joes die al in dromenland is...

  • 06 Januari 2010 - 23:12

    Marianne:

    Heey Renee,

    Lees net je verslag van de afgelopen dagen..Kei leuk..Hoe is het eten tot nu toe smaakt het een beetje? Morgen gaan we hier aan de boerekool met worst..Kan wel met het tempratuurtje wat we nu hebben in ons landje -7 momenteel..Alles bedekt met een wit laagje sneeuw en het zonnetje heeft zich de laatste twee dagen ook nog niet laten zien..Maar nu weet ik waarom..Die is bij jou.. Geniet ervan lieve meid..
    Liefs en tot mail X

  • 07 Januari 2010 - 09:17

    Mat En Marie-louise:

    Heey Meissie,
    Wauw te gek dit reisverslag; kicken en mee genieten op afstand wij wensen je onvergetelijke weken en we "keep in touch"!Heerlijk dat we samen het nieuwe jaar in zijn gerold we vonden het poepie-gezellig, geniet Renee en tot mails, liefs uit baarlo xxxxx.

  • 07 Januari 2010 - 14:21

    Nikki:

    Heel veel plezier daar, enjoy! Hou ons op de hoogte!
    Kus Nikki

  • 07 Januari 2010 - 14:33

    Jen:

    haa sjat nou ik volg je verslagen op de voet echt leuk om je zo te volgen, hoe zijn de mensen daar trouwens? xxxx jen

  • 07 Januari 2010 - 16:41

    Roshan:

    Nee joh gekkie, ik lees met liefde al je leuke verhaaltjes......kan niet wachten tot de volgende kussiessss..ps enne meer foto'sss

  • 07 Januari 2010 - 20:32

    Oma Hebben:

    Hallo Renee,

    Ik vind 't fijn dat je het allemaal zo aan kunt.
    Hier is alles oke 't Nieuwe jaar goed begonnen. Op dit moment is het hier overdag -4,5 graden en overal ligt sneeuw. (Heb die druppels van Tiny ook gebruikt tijdens mijn vakantie in Noorwegen en alles ging goed.) Nog veel plezier en een fijne vakantie. Blijf schrijven het is leuk dat wij mee kunnen genieten. Veel liefs en groetjes Oma. xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 55277

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: