De reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

De reis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

05 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Daar komt mijn eerste verslag, ik hoop dat jullie er een beetje van genieten.

Nou om te beginnen begon mijn avontuur al in Baarlo. Mijn creditcard was begin december geplunderd, waardoor ik niet meer op tijd een nieuwe kon ontvangen. Nu ben ik op reis zonder, wat ook geen ramp is, maar wel een heel klein beetje onhandig.

Maandag 4 januari ben ik, heel lief, weg gebracht door mijn vader, zus, oom, tante en 5 lieve vriendinnetjes. Dit was heel erg fijn we hadden zelfs nog even tijd om samen wat te eten. En na natuurlijk toch wat traantjes te hebben gelaten verliet ik ze voor mijn reis. Allereerst van Amsterdam naar Frankfurt die verliep goed, slechts een beetje vertraging. Aangekomen in Frankfurt ben ik lekker bij de Starbucks een koffietje gaan drinken en ja........ toch maar ff de lonely planet doorlezen. 7uur later vertrok mijn vlucht naar Bankok (EINDELIJK). Dit viel wel een beetje tegen, mijn verwachtingen waren KLM-hoog. Helaas pindakaas. Na een vrouwtje van MIJN window-seat verjaagd te hebben, kwam ik erachter dat Lufthansa toch niet zo luxe is. Weinig beenruimte (al helemaal door de tegenoverburen) en GEEN eigen tv!!!! Schandalig!! Maar het was een nachtvlucht, dus wat ga je dan doen slapen. Als het lukt met een krijsend kind achter je AAAAAAHHHHH. Dus ik hoor dat het Nederlanders zijn en vraag (Tiny let op) of ze misschien wat van mijn kalmerende druppels wil hebben. Dit ging helaas niet door, omdat ze nog te klein was. Duuuussss. Verder verliep de reis heel goed, het duurt wel erg lang als je niet goed kan slapen, maar ik ben er. Lees verder bij eerste indruk Bankok.

  • 05 Januari 2010 - 14:42

    Anita:

    Dus je bent veilig aangekomen. Fijn dit te horen. Ja meestal zijn dit soort vluchten wel enerverend.

    Wij zijn benieuwd naar je volgende verslagen.

    Heel veel plezier, Anita

  • 05 Januari 2010 - 15:08

    Simone:

    AAAHHH.. al net waar je bang voor was; een krijsend kind..!
    Fijn dat je verder wel goed bent aangekomen!

    Liefs! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 55272

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: