visjes....heel veel kleine visjes. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu visjes....heel veel kleine visjes. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

visjes....heel veel kleine visjes.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

08 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Heeeeee,

Daar ben ik weer, heb weer een hele dag doorgebracht in Bankok-city! Ik moest op zoek naar een nieuwe slaapplek en dit lukte bij het 3e guesthouse waar ik binnen stapte(Best ok toch?!). Had snel mijn backpack gedropt om met taxi of tuk tuk naar Suan Pakket Palace te gaan, maar het kunnen toch een stelletje afzetters zijn. Ach ja wij zouden het toch ook proberen, er lopen voor hun veel "rijke" buitenlanders die geen benul van de prijzen hebben. Dus ik ging maar een stukkie te voet en een taxi "by meter" volgde. Wat zag het er mooi uit, allemaal houten huisjes aan elkaar verbonden met loopbruggetjes en een heel goed bij gehouden tuin.
Ik ben verder gereisd op een manier die mij beter bekent is namelijk ....Metro! Werkt fantastisch hier, jammer dat die alleen in een bepaald gedeelte van de stad rijd. op naar Lumphini Park!! Ik kwam met de metro ook langs diversen shoppingmalls (goed om te weten voor als ik weer met mijn terugreis begin). Het park was fantastisch!!! Heerlijk!!!! Lekker rustig en mooi. Werd bijna omver gerend, het leek wel alsof er een hele marathon werd gelopen. Petje af in die hitte. Wat ik ook heel erg grappig vond was dat je een hele gratis workout kon doen. Er stonden verschillende fitnes apparaten (dacht eerst dat het een speeltuin was vanwege de kleuren inwaar ze geverfd waren). Maar nee, een total body work-out indeed. Na ff lekker gechilld te hebben vertrok ik terug richting "huis", dit keer stond de taxi, zo gezegt al klaar. Na een vermoeiende lange taxi-rit/zit (alleen maar files), stapte ik een uur later maar uit om de laatste paar straten te lopen. Terug bij af: Khaosan rd. Dit keer wel eten gehaald bij de straatkar en het was heerlijk! En nu komt het jaja! Mijn highlight van de dag....... allemaal kleine (kanibaal achtige)visjes. Oftewel "dokter" vis genoemd. Wat een avontuur, echt aan te raden. Je gaat met je voeten en beetje been in een tank met allemaal kleine visjes. Die visjes gaan vervolgens al jou dode huid opeten!!! De eerste 5min. weet je niet wat je voelt of moet doen, huilen, lachen, wegrennen. Nee ff doorbijten en gewoon blijven zitten en dan word het eigenlijk heel erg leuk, ook een soort van lachtherapie, Zeker een aanrader. De foto's volgen. Doeg

  • 07 Januari 2010 - 17:49

    Sarina Overbosch:

    He lieverd!!

    Sorry voor een hele late reactie.. we hebben twee dagen geen internet gehad... Had stekkertje eruit getrokken.. Stom! Heerlijk je verhalen te lezen..Ben blij dat je veilig bent aangekomen en dat je al zo heerlijk aan het genieten bent!
    Ik reis in gedachten met je mee hoor!! Ik weet niet hoelang je in bangkok blijft maar wat ik ontzettend leuk vond om te doen was een fietstour.. ( is opgezet ooit door nederlander... dan fiets je door stad.. sloppenwijken en ook de prachtige natuur in... was heel bijzonder.. Ik zoek het wel even op!
    Voor nu hele dikke kus...

  • 07 Januari 2010 - 17:50

    Anita:

    Heb ik inderdaad wel eens op tv gezien, die vissen die je huidschilvers opeten. Lijkt me wel lekker dat gekriebel. Leuk dat je nu nog zo veel tijd hebt om alles op de site te zetten. Het kan niet lang genoeg zijn hoor.

    Have much fun, gr.

  • 07 Januari 2010 - 17:51

    Florence:

    Hahaha ik wil die foto's zien!!!!!!!! Wat is het tijdsverschil eigenlijk? thanks voor de leuke dagomschrijving weer! dikke x en tot morgen!

  • 07 Januari 2010 - 17:52

    Simone:

    Haha.. ik had t toevallig al gelezen voordat ik je krabbel kreeg!
    Leuk om je weer ff gezien en gesproken te hebben! Fijne avond nog en heeel veeel plezier tijdens je volgende reis!

    Liefs xx

  • 07 Januari 2010 - 18:00

    Marjon:

    Hey lief,

    Oh wat heerlijk weer! Zou zo graag een dagje met je mee kijken maar ik kom in de buurt met al die leuke verhalen! Dus... tot morgen :-)

    Dikke kus

  • 07 Januari 2010 - 19:17

    Tiny Wijnhoven:

    Hâ Renee,ik krijg al overal jeuk bij het idee alleen al.Je moet eens op de site van Ericnellenwaarbenjij.nu. kijken dit is een jongen uit Maasbree die met een groep stage loopt in Bangkok,ook een meisje uit Baarlo is hierbij.Ben alleen de naam weer kwijt.Allemaal zeer blonde knappe meiden en jongens.Ik meen dat ze nu 2weken gaan rondtrekken met een groepje.Er zitten ook prachtige foto,s bij.De moeder is een handbalvriendin van mij,zodoende ,de ouders zijn net terug,ze waren op bezoek geweest.3weken.

  • 07 Januari 2010 - 20:56

    Bas Janssen:

    he renee

    Erg leuk die visjes. Goed dat je het naar je zin hebt.
    Maak er een leuke reis van.
    En kijk uit dat de visjes je niet op eten.

    gr bas

  • 07 Januari 2010 - 21:08

    Layla:

    Hey lieverd!
    Wat superleuk om je verhalen te lezen. En wat beschrijf je alles gedetailleerd: alsof ik er zelf weer ben!
    Nou, ik krijg zo het idee dat jij het nu al meer naar je zin hebt daar dan ik in (2x) al die 6 weken Thailand.
    Voelde me vaak ZOOOOOO verloren & eenzaam in BKK, maar daar heb jij, geloof ik, geen last van. Je gaat lekker op pad, bent van alles aan 't ondernemen: da's ook 't leuke van reizen.
    Wist niet eens dat er een metro in BKK bestond! En van dat Lumphini park heb ik ook nog nooit gehoord. Ga je die fietstocht nog doen op de terugweg?

    Nou, lieverd, fijn dat je het fijn hebt daar. Geniet van alles wat er nog komen gaat.
    Je bent een kanjer. Echt stoer, hoor, dat je dit doet.
    dikke kus van mij
    p.s. Pas je op voor gekke beestjes in 't zand, haha?! :-)

  • 07 Januari 2010 - 21:16

    Jennifer:

    haa mup hihih wat grappig die visjes heb het wel eens op tv gezien ja, het is nu 22.15 hier en ga zo slapen,jij zal nog wel lekker in dromenland zijn echt raar zon groot tijdsverschil. maar veel plezier met je volgende avontuur morgen! xxxxx jen

  • 07 Januari 2010 - 22:47

    Jolanda En Björn:

    Ha Renee,

    we vinden het fijn om te horen dat je goed aangekomen bent en dat je je weg al gevonden hebt en zo volop geniet van alle dingen die je meemaakt en ziet.
    Haha die visjes, dat hadden we inderdaad ook al eens gezien op tv, alleen denk ik dat het bij jouw een stuk goedkoper is dan hier in Nederland.
    Veel plezier verder, pas goed op jezelf en tot de volgende verhalen van jouw avontuur.

    liefs xxx
    Jolanda en Björn

  • 07 Januari 2010 - 22:48

    Jolanda En Björn:

    Ha Renee,

    we vinden het fijn om te horen dat je goed aangekomen bent en dat je je weg al gevonden hebt en zo volop geniet van alle dingen die je meemaakt en ziet.
    Haha die visjes, dat hadden we inderdaad ook al eens gezien op tv, alleen denk ik dat het bij jouw een stuk goedkoper is dan hier in Nederland.
    Veel plezier verder, pas goed op jezelf en tot de volgende verhalen van jouw avontuur.

    liefs xxx
    Jolanda en Björn

  • 08 Januari 2010 - 16:17

    Roshan:

    al weer zin in het volgende verhaal....kussies

  • 08 Januari 2010 - 19:23

    Nilusha:

    Dag liev Renee,
    Super leuk om je verhalen weer te lezen het voelt echt alsof we allemaal met je meereizen.. Wat een leuke ervaring die visjes lijkt me heel bijzonder maar kan me helemaal voorstellen dat je niet weet hoe je moet reageren!! De foto's vind ik nu al indrukwekkend ik zie je al helemaal gaan mooie, stoere meid door die drukke straten. Ik heb echt respect voor jou dat je zo alleen op reis gaat en er echt een super ervaring van maakt. Met jou verhalen krijg ik zelf ook zin om te gaan reizen. Nou schat heel veel plezier weer en ik wacht je volgende ervaring weer af!!
    Kus Nilusha

  • 08 Januari 2010 - 22:43

    Florence:

    waar ben je..... mis je verslag vandaag. Je zit zeker met Pam te borrelen. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 55253

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: