8u Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu 8u Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

8u Chiang Mai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

09 Januari 2010 | Thailand, Chiang Mai

Heerlijk dit is vakantie!! Dat was ik namelijk vergeten, ik was zo bezig met maar steeds weer te zoeken wat te doen. Maar het maakt niet uit als dat een dag niets is! Ik heb namelijk ook VAKANTIE, haha. Ik ben nu al 8u in Chiang Mai en I'm lovin in!!!! Het is echt een verschil met het drukke Bankok. Hier zie je heel erg mooie natuur en veel rustiger, meer dorpser. Het weer zit tot nu toe ook mee, de hele dag schijnt al lekker de zon. Toen ik vanochtend bij het guesthouse aankwam was ik behoorlijk moe van de reis. Ik kon namelijk niet echt goed slapen met wel een stuk of 10 kakkerlakken bij mijn bed!!! Dus ik ben lekker bij het zwembad gaan liggen, daar lagen 4 Amerikaanse meiden Kayla, Katelin, Haley en Courtney heel gezellig. We gaan vanavond samen naar een Thaiboks wedstrijd (toch iets wat je gezien moet hebben als je er toch bent) en daarna naar de avond markt. Tot de volgende x :)

  • 09 Januari 2010 - 10:29

    Florence:

    Geniet maar lekker van de zon en lekker eten...ben jaloers! Zit bij alle mail van onm te kijken, maar kom haar gewoon niet tegen. Heb nog 1 boekje gevonden uit 2007 waar het volgende adres staat; fofa531@hetnet.nl. Ik ga nog even verder zoeken of dit adres nog steeds aktueel is. Tot later! x

  • 09 Januari 2010 - 11:42

    Dewi:

    Ha sies En hoe gaat het met je? En al lekker gewend? Leuke foto's heb je al gemaakt. Ben wel wat jaloers met het weer daar. Hier sneeuwt het weer. Geniet er maar lekker van. En we spreken ons weer snel. Miss you xxx

  • 09 Januari 2010 - 11:46

    Marjon:

    Liefje,

    Niet zelf mee gaan doen he met het thaiboksen!
    Geef al je agressie maar aan die stomme kakkerlakken naast je bed!

    Kus,
    Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 55268

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: