Zondag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

10 Januari 2010 | Thailand, Chiang Mai

Daar ben ik weer! Hierna ben ik 3 dagen niet online en bereikbaar, ik ga namelijk een 3 daagse trekking doen. Ik ben zooo benieuwd hoe dat zal zijn en verloopt. Bij BMP-Resedents (waar ik nu verblijf) heb ik al wat mensen gesproken, die zijn geweest, en ze zijn er allemaal zeer over te spreken. SPANNEND!!!
Gisteravond ben ik met de 4 Amerikaanse meiden naar de night market gegaan dat was heel gezellig, zo gezellig dat we niet meer naar het boksen zijn gegaan. We kwamen rond 22u terup bij BMP en hebben ze mij Amerikaans kaarten geleerd, hahaha (eigenlijk allemaal drankspellen). Zij zijn vandaag begonnen met hun trekking. Ik ben vanochtend om 9.30u naar een Yogales in centrum geweest en het was TOP. Het is zo fijn om weer wat aan beweging te doen, anders dan lopen of zwemmen, dus ik ga donderdag (als ik terug ben van de trekking) weer. Ik voelde mij helemaal herboren en ging lekker aan de wandel, ik was nu toch in het centrum. Wat ik doe is, ik ga gewoon maar lopen zonder te weten waar naartoe en als ik iets interessants tegenkom ga ik daarheen. Verdwalen kan niet omdat ik toch al niet weet waar ik naartoe ga (haha) en het mooie is als ik er genoeg van heb kan ik zo een taxi of tuktuk aanhouden en ben ik weer terug bij af. Zo kwam ik tijdens de wandel uit bij Wat Phrasingh, het was heel groot en mooi. Er was een hele route die je kon lopen en zo deed ik dat. In 1 tempel waren heel veel foto's van vroeger en een Thaise man heeft mij alles uitgelegt over hoe het toen was en zoveel beter, naar zijn zeggen.
Weer terug aan de wandel. Ik blijf het maar zeggen, Chiang Mai is zooooo mooi!!! En de mensen zijn heel aardig en behulpzaam (spreken ook best goed engels). verder heb ik veel foto's gemaakt van alles wat ik tegenkwam, zo ook een vader en zoon die aan het dammen waren met bierdopjes... zooo leuk. Mij werd door iedereen verteld dat Chaing Mai zoveel kouder is dan Bankok, maar jeetje mina ik zweet als een otter! Het is HIER veel warmer, maar wel lekker hoor :-). Na een lange wandeling dacht ik het word nu wel erg warm, dus ik ben weer terug bij BMP. Het is nu 16,11u ik ga nog wat zwemmen en om 17.30u moet ik naar de vergadering voor de trekking. Tot over een paar dagen.

  • 10 Januari 2010 - 10:06

    Pap:

    He Renee fijn dat het je zo goed bevalt.
    Je geniet ervan zie ik in je verslagen,doorgaan zo.
    Ik hoop dat de trekking je ook goed bevalt.
    De volgende skype kijken voor een webcam.
    Heel, heel veel plezier op de trekking, ben er hartstikke benieuwd naar.

    Kissie pap

  • 10 Januari 2010 - 10:22

    Roshan:

    ben helemaal niet jaloers ofzo hoor......veel plezier op de trekking...kussiesss

  • 10 Januari 2010 - 15:11

    Layla:

    Ohhh, wat heb ik net gelachen om die videootjes van je!
    Wat ontzettend leuk, lieffie!
    Enjoy the jungle: die trekking is echt WAANZINNIG!
    kus

  • 10 Januari 2010 - 17:24

    Simone:

    Daaaaag lieve renee, daaaag!
    Leuk leuk, weer een verhaaltje en je video's! Fijn dat het je daar ook zo goed bevalt!
    En dat weer..mmm
    Heel veel plezier op de trekking en tot snel weer!
    Liefs xx

  • 10 Januari 2010 - 18:30

    Tiny Wijnhoven:

    Leuk met zo,n vdtje met je verhaaltje erbij.Geniet van je trekking,wou dat ik mee kon.wacht vol spanning op het vervolg.

  • 10 Januari 2010 - 20:29

    Florence:

    Super leuk om je video's te zien!!! Je hebt al een lekker kleurtje. Heel veel plezier met je trektocht. Tot over een dag of drie!!!! Dikke x

  • 11 Januari 2010 - 13:22

    Papa Mark:

    Ha Renee, gaaf om dit allemaal te lezen en de video's zijn ook leuk om te zien!! Veel plezier met je trekking en ik ben benieuwd naar de volgende foto's en video's. Xx Mark

  • 11 Januari 2010 - 13:25

    Anita:

    Vooral genieten en heel veel foto's en video's maken.

    Gr. Anita

  • 11 Januari 2010 - 14:17

    Steffie:

    Hey lieve Renee, super leuk om je verhalen zo te lezen. Echt té grappig dat je precies twee weken op me voorloopt, weet ik een beetje wat ik wél en niet moet gaan doen ;)
    Lieverd geniet en zie je in ieder geval op de Full Moon Party en sms je mijn Thaise nummer als ik er ben! xx

  • 11 Januari 2010 - 15:24

    Tiny & Piet,:

    Hallo Lieve Renee,
    Zo te zien en lezen heb je het erg naar je zin.
    Die videootjes met je eigen verhaal.....super. Ga door!!! O ja, en dat "Amerikaans kaartspel" is dat iets voor de Slupp??? Geniet ervan en heel veel plezier tijdens je 3 daagse trektocht.

    Groetjes en veel liefs uit Neer. Ook van Jupp en Frits. xxxxx


  • 11 Januari 2010 - 18:28

    Marjon:

    Liefje,

    Ohhh wat heb ik zitten genieten van je foto's en filmpjes. Geweldig! Ben erg benieuwd naar je trekking en je verhalen erover. Heerlijk dat je zo aan het genieten bent en je lekker kan ontspannen!

    Dikke kus en ik kijk uit naar je volgende verhaal!

    X

  • 11 Januari 2010 - 18:30

    Fam. Zeelen:

    Hallo Renee,

    Erg leuke reisverslagen, we zien dat je het naar je zin hebt!!!
    We wensen je nog een hele goede reis!!

    Groetjes Wiel, Mia, Richard en Yvonne

  • 11 Januari 2010 - 21:06

    Jolanda, Björn, Dewi:

    Ha Renee,

    Wat een leuke filmpjes en foto's. fijn dat je het naar je zin hebt. Pas goed op en veel plezier met je trekking tot over 3 dagen.

    Groetjes Björn, Jolanda, Dewi en onze nieuwe puppy Happy. ONze trouwe viervoetster een donker bruine labrador van 9 weken.

  • 12 Januari 2010 - 11:15

    Mat En Marie-louise:

    Heey Renee,
    Te gek je verslagen, foto's en video's alsof we er "bijna" bij aanwezig zijn. Was het maar waar! Geniet van je komende spannende 3 dagen, we lezen het wel!!! geniet lekker verder liefs van ons allen.

  • 12 Januari 2010 - 21:38

    Yvonne:

    Ha Renee! Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat aan de andere kant van de wereld! Hier in Maasbree is het alleen behoorlijk wit en koud te noemen met allemaal die sneeuw! Geniet van alles! x

  • 13 Januari 2010 - 20:00

    Frank & Chris:

    Hé zussie,
    De trekking zal inderdaad wel GEWELDIG zijn geweest. Veel natuur en cultuur gezien en veel gewandeld? Hoe waren de mensen waar je bleef slapen? Fin dat je een leuke groep hebt gehad. Dat is al de helft van de tocht.
    Wij zitten nog steeds met kou en sneeuw. Dus geniet ervan,
    Groetjes Frank & Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 55251

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: