Begin - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu Begin - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Begin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

28 Juni 2011 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Eindelijk was het dan zover, mijn vertrek naar Cees in Sydney. Beide vluchten verliepen vlekkeloos en ik kwam zonder vertraging in Sydney aan, waar Cees mij op stond te wachten. Hij heeft 1,5u op mij moeten wachten! Ik stond namelijk bij de verkeerde band op mijn backpack te wachten. Ik dacht al bij mezelf; “Wat duurt het toch lang!?" Ik herkende ook geen medepassagiers, oeps foutje bedankt haha. Ach ja, geduld is een schone zaak, en wat is 1,5u op 5 maanden. En eenmaal samen voelde het goed, alles weer even fijn en als vanouds.

Om 7.30u gingen we dan eindelijk op weg naar de stad en ons hotel. En wat een hotel het was! Onze kamer lag op de 15e verdieping met een heel groot eigen terras en een geweldig uitzicht over Hyde park en de skyline van Sydney. Jaja dat kan Ceessie wel.

Na een heerlijk ontbijt op ons eigen terras zijn we de stad in gegaan. We hebben lekker gewandeld door de straten van Sydney. In 2 dagen hebben we bijna alle highlights al gehad , zoals Opera House, Bondi Beach, Darling Harbour en alle omliggende parken.

Nu zijn we op het vliegveld aan het wachten tot onze vlucht naar Melbourne vetrekt, het reizen gaat nu pas echt beginnen. Tot snel.

Xx R+C

• 28 Juni 2011 - 09:50

Marjon:

Oh schat, wat ben ik blij voor je... Geweldig die foto :-)
    Ga lekker genieten samen en ik ga je verhalen volgen... ben ik er toch een beetje bij ;-)

Mis je wel nu al!

X

• 28 Juni 2011 - 09:58

Anita:

Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. En inderdaad, wat is anderhalf uur, op een half jaar........
    Heel veel reisplezier en pas goed op jullie !!

Groetjes Anita en de rest van de fam.

• 28 Juni 2011 - 10:05

Cora En Rikus:

Hoi Cees en Renee, Wat fijn om te horen dat de reis goed is verlopen.En dat het weer als vanouds voelde.Die Cees met zijn hotel op de 15 de verdieping met zo n uitzicht. Opa Cees?Ga lekker genieten van de reis en van elkaar. Liefs Ons

• 28 Juni 2011 - 12:24

Annelieke:

Oh wat heerlijk dat jullie weer samen zijn, lekker samen genieten vd reis, ik hou deze blog in de gaten!! Dikke zoen Ann

• 28 Juni 2011 - 18:37

Brenda:

Lief, wat fijn om te horen en te zien! GENIET!! Dikke X

• 28 Juni 2011 - 18:56

Lotte :

Heerlijk om mekaar weer te zien na zo lang he!! Geniet er lekker van met z'n tweetje!!!
    Ben benieuwd naar de verdere verhalen...

xx Lotte

• 28 Juni 2011 - 20:21

Jennifer:

schatje goed om te horen dat je reis na australie goed verlopen is! Nu gaat jullie reis echt beginnen. Heel veel plezier samen!!

• 29 Juni 2011 - 09:10

Simone:

Hey cherry!
    Wat fijn dat het reizen zo goed is gegaan! Heeeel veel plezier!
    Liefs

• 29 Juni 2011 - 13:50

Tiny Wijnhoven:

Prachtig wat jij weer gaat meemaken en dan nog wel met jouw Cees.(ziet er goede uit op de foto)Fijn om dit zo te zien.Geweldig zeg ga jullie weer mee volgen en ben best een beetje jaloers maar geniet ervan dan doe ik het ook.Een hele fijne vakantie voor jullie beitjes toegewenst.

• 30 Juni 2011 - 08:17

Nell:

Lieve Cees en Renee, Eindelijk weer bij elkaar. En dat zo heel ver weg. Ga samen heerlijk genieten van alles wat op jullie pad komt en natuurlijk ook van elkaar. Hoor en zie graag verder van jullie belevenissen. Heel veel liefs en kusjes "GBWY" Nell.

• 30 Juni 2011 - 18:38

Wiel En Petra:

Hallo Renee en Cees, volgens ons hebben jullie het wel naar je zin ,[ word er daar ook gefietst ] geniet er maar van,want voor je het weet is het alweer voorbij.

• 30 Juni 2011 - 19:33

Mariet En Jan:

Hallo daar down under.
    We hadden graag nog een good-beye gezegd op je verjaardagsfeestje maar dat is niet gelukt. Wat in het vat zit ......
    Geniet met z'n tweetjes daar van het indrukwekkende continent en van het "romatische" Bali.
    We volgen jullie op de voet.

• 01 Juli 2011 - 11:19

Pap:

Hey, nog bedankt voor de mooie foto's in Dropbox (vaker doen s.v.p.).
    Geniet van jullie tocht en rij veilig.
    Sorry voor de late reactie, heb al een aantal keren gereagerd maar daar ging om de een of andere reden iets mis mee.
    Heel veel fun down under en als je zo'n echte ausie hoed kunt scoren voor mij..........that would be nice.

XXX pap

• 07 Juli 2011 - 12:25

Nilusha:

hai mop,

wat heerlijk dat je eindelijk weer bij cees bent!!!!!!!!!! Geniet van jullie prachtige reis samen en most of all van mekaar.....
    Ga je reisverhalen zeker weer met veel plezier lezen>

xx nilus