Einde (net op de valreep) dag 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu Einde (net op de valreep) dag 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Einde (net op de valreep) dag 4

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renee

24 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Dit is toch wel een beetje luxe, of nee.....toch een beetje veel :).

Voor werk naar Bonaire ha, wat een grap! Oh nee het is echt waar, ja ik ben al 4 dagen aan het werk maar vooral ook genieten op dit mooie eiland.

Ik ben afgelopen zondag om 4u s'nachts geland en direct weer het bed ingedoken, maar dan wel in een luxe strandhuis ingericht door Jan de bouvrie zelf! Zie
www.sorobonbeachresort.com.

De planning is de 21e t/m 26e halve dagen werken dat houd in van 7u-13.30u en van de 27e t/m de 30e hele dagen van 7u-18u. De halve dagen zijn tot nu toe heerlijk, maandag een beetje gesnorkeld, dinsdag het hele eiland rond gereden en vandaag nog een paar inkopen gedaan (moet toch wel een beetje blijven werken he ;)). Het is hier zoooo mooi en heerlijk tropisch warm maar met een goeie zeewind die ervoor zorgt dat het heel goed vol te houden is, alleen waardoor je wel heel veel zonnebrand moet smeren. Wij blanke hollanders zijn toch ook niets gewend, we smeren de hele dag door factor 50 en toch nog verbranden!!! Hahaha.

Een leuk extraatje ga donderdag de 24e rond 13.30u (nederlandse tijd) en 23.30u (australische tijd) naar deze link: http://www.liveworldwebcam.net/city/Antillas+Holandesas/Jibe+City/1_page.html. en dan zie je ons een spel spelen namelijk de het spel "was ophangen" Chris heeft mij vandaag nog zien zwaaien :).

Ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg op en aan het werk met wel een heel erg leuke ploeg :).

Slaap lekker en tot Jibe city webcam.

xx

  • 24 Maart 2011 - 07:03

    Mat En Marie Louise:

    Heey Renee, KICKEN!!!!!!
    Zo'n werk wenst zich iedereen toch?
    Geniet ervan, dat doe je dat kunnen we wel lezen.
    Hier is het ook genieten in het nederlandse; van een lekker lentezonnetje,
    alle goeds en veel liefs van ons vijfjes xxxxx

  • 24 Maart 2011 - 08:57

    Marjon:

    Schatje,
    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Zo is het niet erg he, om hard te werken ;-)
    In gedachten geniet ik met je mee. Heb mijn alarm om 13.30u gezet, dus ben benieuwd of ik je voorbij zie komen...
    Dikke kus

  • 24 Maart 2011 - 09:20

    Don:

    Wat een baan heeft mevrouw!!!!
    Zo te lezen is het allemaal heel vervelend daar op Bonaire, zou niet willen ruilen. Hopelijk kun je het volhouden en voor je het weet ben je weer terug.
    Succes nog, en ik leef met je mee!
    x Don

  • 24 Maart 2011 - 12:25

    Marjon:

    Het is 13.30u maar zie je niet :-(
    X

  • 24 Maart 2011 - 14:01

    Tiny En Piet,:

    ha maedje,

    Heb gekeken maar zag niets.????
    Fout of een grap????
    Het gaat je goed zo te lezen. Lekker genieten van het mooie weer en de natuur. Hier schijnt de zon ook heerlijk. Mooi om in de tuin te werken. Alleen onze Stoffel waar ik spit of hark loopt hij mij voor de voeten, want er kan iets eetbaars te voorschijn komen????

    Renee, nog hele fijne en gezellige dagen en vooral genieten!!!!!
    Liefs en heel veel groeten uit Neer.

  • 24 Maart 2011 - 20:18

    Pap:

    Heb niet kunnen kijken want ik was niet vrij.
    Zo te horen gaat het wel goed daar.
    Werk en amuseer je, tot bellens.

    X pap

  • 25 Maart 2011 - 11:52

    Anita:

    Hoi Reneeke,

    Net je verslagje gelezen en ik zat al helemaal klaar voor je link, besef ik dat het vandaag al vrijdag de 25 - ste is....... Maar het scheelt dat de rest gisteren ook niets gezien heeft.

    Ik kan het natuurlijk dadelijk nog eens proberen !! Je weet maar nooit.

    Maar Bonaire is wel relaxt hè. De hele nederlandse antillen wel.

    Geniet er vooral van groetjes Anita

  • 26 Maart 2011 - 14:09

    Tiny Wijnhoven:

    Wat bof jij toch met zo,n baan,Geniet ervan is je van harte gegunt.Wouw dat ik erbij was.groetjes uit Maasbree.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Renee

Actief sinds 22 Dec. 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 55254

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 01 Maart 2016

Argentinië

24 Juni 2011 - 29 Augustus 2011

Australie en Bali

19 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Mijn vader is de beste

04 Januari 2010 - 09 Maart 2010

Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer Thailand

Landen bezocht: